Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje

Formularz Reklamacji Towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...

 Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w Firmie mtm Tomasz Pasak, Ul. Cieszkowskiego 14/71, 41-303 Dąbrowa Górnicza udzielamy gwarancji na okres 12 miesięcy na terytorium Polski, 2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 3. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, uszkodzenia mechaniczne , nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 4. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania.  Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu. Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres mtm Tomasz Pasak  ul. Cieszkowskiego 14/71 , 41-303 Dąbrowa Górnicza. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. 6. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b. towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 7. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail. 8. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. 9. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych. 10. Uprawnienia gwarancyjne: Kupujący na podstawie gwarancji uprawniony jest do żądania naprawy uszkodzonego sprzętu, bądź do jego wymiany, w przypadku braku możliwości naprawy bądź wymiany uprawniony jest do żądania rozwiązania umowy sprzedaży. VII. Rękojmia 1.Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument: a) odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n Kodeksu Cywilnego); b) odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą; c) odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia; d) Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp. 2.Aby skorzystać z prawa rękojmi należy poinformować Firmę mtm Tomasz Pasak ul. Cieszkowskiego 14/71, 41-303 Dąbrowa Górnicza, mailowo na adres swiatwifi@gmail.com , bądź listownie na w/w adres 3.Wszelkie koszty wynikające z reklamacji ponosi sprzedający 4.Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę. 5.Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy, naprawiony bądź kupujący może odstąpić od zawartej umowy, bądź zażądać obniżenia ceny produktu w zależności od woli kupującego.4 6.Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Wszelkie koszty zlecenia montażu/ demontażu osobą trzecim w przypadku skorzystania z prawa rękojmi ponosi kupujący.  

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl